Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

ingen dans på rosor

Av Ina - 18 oktober 2010 20:31


Känner mig ganska nere och tråkig just nu, det är inte skoj. Har dåligt samvete för att jag sk'äller på Hanna och att Alexander skriker på kvällarna (vad gör jag för fel?!?)

Kvällarna är jävliga, jag ammar och alexander skriker...han sover väldigt korta stunder och jag ammar honom och han skriker...jag tror inte han har ont, han verkar inte uppblåst i magen men ändå skriker han...även om han är i famnen skriker han...suck!

Hoppas det blir bättre snart!!!

 
 
Ingen bild

Susanne

18 oktober 2010 22:10

Hallå! Testa o ge honom lite ersättning på kvällen! Han kanske helt enkelt e hungrig o så känner han på sig att du e ledsen o stressad o då blir de ju ännu värre. Kan ju också vara att han har lite magknip. Vem vet? Testa o ge lite minifom o sempers magdroppar.
Du kanske tyvärr inte har så mycket mat som han vill ha. Då måste man ju bita i de sura äpplet o ge ersättning fast de kan bära emot. Man måste ju överleva också! Bara en fundering! Ha de gott! Kram

 
Ingen bild

Marina

19 oktober 2010 11:46

ja vi får kanske göra det, orkar inte med hans skrikande på kvällen. man är ju själv ganska trött då...jag har inget emot att ge honom ersättning men går han upp i vikt känns det "onödigt". vi får se kanske blir det bättre...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards