Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

shopping

Av Ina - 20 oktober 2010 20:47


På morgonen tog vi det bara lugnt, för lugnt sen fick vi stressa!

11.30 var vi hos Brigitte och vägde Alexander. 5130g och tror det var 57 lång...

Så det går bra uppåt! Ska väga honom nästa onsdag också.

Sen åkte vi till Slottsbacken för lite shopping med morfar, första stoppet blev Skopunkten. Hanna fick 2 par skor och även morfar hittade ett så vi betalade fullt för hans, halva för de fodrade och inget för gympaskorna. toppen!

Sen sprang jag in och köpte cyklamen på Blomsterlandet att ha i köksfönstret. blev nice! Vill ha lite färg nu på vintern!

Lindex fick ett besök såklart, hade kunnat handla ihjäl mig till barnen där men det enda jag köpte var en björndräkt till halloween...söt!

Sist åkte vi till Citygross för storhandling, 900 kr fattigare men med massa gott körde vi hem i en överfull bil. när man har liggvagnen med sig är inte bagaget stort...

pappa stannade på middag...

och nu är Alexander på g igen, han har varit snäll hela dagen men på kvällen blir han galen, skriker väldigt mycket och är inte nöjd...suck...man känner sig så kass

 
 
Ingen bild

Linda

20 oktober 2010 21:14

Jobigt för er med skrikandet men jag kan trösta med att Filip är likadan..om det nu är nån tröst. Finns nåt som kallas kvällskolik, att de blir mer oroliga framåt kvällen. Inte bättre nu när Danne är iväg denna veckan och jag är förkyld. Känner mig rätt slut nu..vi hörs tjejen!Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards