Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

bättre

Av Ina - 29 oktober 2010 14:14


Idag är jag på lite bättre humör...trött och ont i huvudet men det är bara att kämpa på!

Alexander har varit vaken 3 ggr inatt. fick sova hos mig en stund, trodde det skulle bli sovmorgon men då kom hanna och ville titta på tv...sen sprang hon fram och tillbaka och tjatade om godis...suck! det var bara att stiga upp....

Alexander sov ca 30 min fram till 12 då jag la honom i vagnen och sen gick vi ut...fattar inte att han inte sover...spädbarn brukar ju göra det...nix inte han inte...

har verkligen bara slappat idag, målat, ritat, lekt med dockor, tittat på tv och fikat...saknar min man, längtar tills han kommer hem! Vår klippa!


Imorgon är det ju halloweenfest, många har frågat om jag verkligen orkar det...jag vet inte, det är ju roligt att åka iväg också och träffa lite folk...kanske är dumt...blir ganska mycket folk och alexander är ju inte så gammal än...

men jag har förberett roger att det inte kommer bli sent...och vi åker hem istället för att sov över nånstans...skönt att komma hem!

vela hit och dit det är jag i ett nötskal...


trevlig helg på er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards