Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Ina - 9 februari 2010 09:44


Igår jobbade jag ett kvällspass sen skulle jag varit ledig till lördag, inte illa alls!

Men det var kris med folk på onsdag kväll så jag hoppade in då, man ställer väl upp! Blev lite donande med Hanna och dagis men det ordnade sig! Fick dock tyvärr boka om med fam Olsson, hittade en dag nästa vecka...inte lätt att få ihop det ibland...


Idag är vi lediga men ska bara va hemma och mysa...

Onsdag är det tandhygienisten till Hanna sen jobb

Torsdag träff med Kristina, Moa och Molly

Fredag träff med Susann och Thea sen middag hos fam Lagerström om jag orkar...=)

Det ska bli så roligt att träffa alla och se barnen.

Helgen jobbar jag. Det är ju alla hjärtans dag men vi får ta en mysfrukost innan jobbet.


Ovido - Quiz & Flashcards