Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Ina - 13 februari 2010 21:40


Hoppas att ni alla läsare får en mysig dag!

Och ni som känner mig och umgås med mig- tycker väldigt mycket om er!

Av Ina - 13 februari 2010 21:34


Denna veckan har det varit många besök och många härliga kompisar att träfa!

Både jag och Hanna är nog lite slitna.

Igår var vi hos Sofia, Jonny och Alice på middag. Alice somnade vid 19 tiden, hanna höll ut till 23...vi försökte lägga henne i sängen och i deras vagn men det gick inte men hon var snäll hela kvällen. Åt glass och päronhalvor och After Eight med god aptit.

Vi hade väldigt trevlig men jag skulle upp och jobba idag tidigt så vi var tvugna att köra hem ganska tisigt men sent för mig, kom inte i säng förrän 23.30

Vid 4.30 vaknade hanna så jag hämtade henne och sen ringde klockan när jag sov som godast!

Dagen på jobbet har varit en riktig "skit" dag...säger inget mer...

Har även en gymnasieelev som ska gå med mig i 7 veckor som jag inte får att bli mer självgående...svårt, svårt!

Har varit en mysig kväll med Melodifestivalen, gillade Eric! Och han gick vidare, helt otroligt!


Nu blir det nog sängen

Ovido - Quiz & Flashcards