Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Ina - 7 februari 2010 20:20


Vill ge Jeanna en stor kram och tacka för alla kommentare hon skriver varje gång hon läser och det är oftast inte bara 1 utan det kan vara 3!!!

Tack Jeanna! Hoppas vi ses snart!

Av Ina - 7 februari 2010 20:18


Min lilla tjej är en riktigt busa, hon hittar på massor av tokiga saker

Trosor kan man ha till många olika saker tex.


 

Av Ina - 7 februari 2010 20:16


Har inte lagt upp några bilder från Alice 1 års kalas


 

Alice & Hanna gillade tårtan som Sofia gjort, jag oxå!! Alice fick ett födelsedagståg av oss, väldigt fint och trevligt att ha på bordet vid kalas.

Av Ina - 7 februari 2010 19:11

Grattis Robban som fyllde den 4:e

Grattis Ante och Thea som fyllde den 5:e!

Av Ina - 7 februari 2010 19:10


Hipp hurra för min pappa idag!

 

Av Ina - 7 februari 2010 18:56


Fy f-n va jag är trött, ja hela familjen är det. Har blivit sent för Hanna och tidigt för oss, mycket tårta och sånt...nu är vi ganska slut, Hanna sover redan! Jag kommer också sova tidigt!

Men helgen har varit mysig!


Fredagen- först var mamma här hela dagen, vi fikade och var ute i snön. När Roger kom hem åkte vi in till Simon och Fia, de hade bokat bord på La Bodega. Trodde inte det skulle vara så mycket folk då det ligger i en källare men det var fullt!

En kypare som sprang som en galning så 40 min fick vi vänta tur jag hade en banan till Hanna. De hade slut på mycket ingen starkcider, ingen apelsinjuice, ingen laxfile...sånt vi ville ha. När vi sen skulle betala var kortläsaren sönder så vi fick gå och hämta pengar när vi sen kom tillbaka hade han knappt någon växel...Men HERREGUD! Det drog ner en bit av stämningen men maten var jättegod!

Hanna skötte sig bra också. Vi tog efterätten hemma hos fia och simon. Hon är så fin med sin mage! Har bara mage också kanske blir en tjej vi får la se.

Hanna fick en mjukis Plugo av dem i present, den gillar hon!


Lördag- Först mysfrukost sen skulle roger jobba några timmar så jag och hanna bara slashasade runt, lekte, sov middag tillsammans. Började packa efter vi sovit för vi skulle till Ante på kalas så fort roger kom hem. man har ju alltid så mycket med sig!

Kalas hos Ante med hela rogers familj. god mat men ganska stimmigt...åkte vid 20 hem till min syrra och kollade på Melodifestivalen, vilka kassa bidrag som gick vidare!!! Ola var väl ganska ok...


Söndag- Hanna vaknar 5.30 kunde ligga och mysa liten stund. Vid 8 kom Johan och hämtade henne så gick de ner, de andra vaknade oxå då.

Eftersom Johan skulle dömma pingis hängde vi på Martin, Lisa och Viggo till Holjebadet, va mysigt det var! Barnen älskade det blev kanske lite stressigt eftersom vi skulle på kalas till pappa idag men det gick bra!

Barnen sov väl inte jättemycket så det var ganska trötta.

Kalaset hos pappa gick bra men vi körde hem ganska tidigt för  Hanna var trött och på ALLT som hon inte skulle...


 

Ovido - Quiz & Flashcards