Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Ina - 28 februari 2010 20:50


I fredags var Mattias och Barbara här, vi åt god mat och hade väldigt trevligt!


Lördagen var först slapp hemma, sen kalas hos Viggo med god mat och lek, sen utekväll med mina goa jobbarkompisar från 9:an...vilket röj det var, sjöng Singstar hela kvällen. Stackar Sabinas grannar..=)

Sen bar det iväg till hotellet, bra stämning och hyfsad myusik. träffade till och med några jag kände! Gav upp vid kl 01 och gick hem till pappa men jag kunde inte sova så jag satt och läste en stund. Fick väl hyfsad sovmorgon men vaknade tidigt...men lyx att kunna ligga kvar och vägra gå upp, vid 9.30 masade jag mig ur sängen.

Skickade sms till roger (som var i Svängsta) att jag var vaken så han och hanna kom vid 11.30

Vid 13.30 var vi bjudna på lek hos Ella, Fanny och Johan. mycket trevligt! Barnen leker ganska bra ihop för att vara så små...=)

Så nu börjar man fundera på en dusch sen sängen...är ganska mör...

hoppas på att maginfluensan på jobbet ska ha försvunnit tills imorgon....

Ovido - Quiz & Flashcards