Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

tack

Av Ina - 7 februari 2010 20:20


Vill ge Jeanna en stor kram och tacka för alla kommentare hon skriver varje gång hon läser och det är oftast inte bara 1 utan det kan vara 3!!!

Tack Jeanna! Hoppas vi ses snart!

 
 
Ingen bild

Jeanna

8 februari 2010 09:03

Det är så lite så! Självklart jag kommenterar din blogg, tjejen! =o)

Men det här med kommentarer:

Läser man något dyker det alltid upp olika tankar i huvudet, om det så bara är något enkelt i stil med "Snygg tröja, jag älskar blått!" , "Den låten är riktigt bra! Kan inte sluta nynna på refrängen!" eller kanske "Den boken tyckte jag inte om, den var så långdragen!". Ibland blir det självklart betydligt mer ingående som man tänker och kommentarerna likaså! =o) Folk som påstår att de inte tänker något och inte kan kommentera saker därför säger jag bara "MY ASS!" till. Man tänker alltid något, sedan om man inte väljer att skriva en kommentar pga lathet eller pga något annat är en annan femma.

Skriver man en blogg anser jag att man vill ha respons (annars kunde man lika gärna skriva för sig själv utan läsare). Jag förstår att man vill ha kommentarer och tycker det är synd att vissa (om de då ändå lägger sin energi på att läsa bloggen) inte kan ta en minut eller två och skriva en kommentar?

Dock gillar jag inte alls "kommentarhoror" (ursäkta uttrycket, vet att det är hemskt), det vill säga människor som eftersträvar kommentarer och gör det på olika uppmärksamhets sätt. "Kommentera det här"..."Läs det här"...bla bla bla. "Me, me, me"...känns det som.

Männiksor som väljer att kommentera mina inlägg lägger jag självklart också tid på och kommenterar tillbaka. -Som allt annat i livet handlar det om att ge och ta. -Männiksor som ringer mig ringer jag tillbaka till, människor som tar sig tid till att hälsa på mig hälsar jag också på, människor som bjuder mig på fester bjuder jag tillbaka osv. Men lägger man inte tid på mig så gör jag heller inte det tillbaka. -Jag krusar ingen och varför ska jag lägga tid på någon om jag inte får något tillbaka? Inte för att jag är bitter eller sur (inte alls) min vissa bloggar har jag slutat läsa numera eller så läser jag endast dom sporadiskt...why waste my time?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards