Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ina - 5 december 2011 20:48


När jag parkerade bilen idag på jobbet tyckte jag det var lite mörkt där, jaja tänkte jag nu sparar Landstinget på strömmen också men parkeringsautomaten funkade...MÅSTE köpa en lite fick lampa och lägga den i bilen!!!

Gick mot ingången till omklädningsrummen, det var beckmörkt i entrén...hissarna funkade inte och inte kortläsaren till där man hämtar arbetskläder...aj då detta är ju verkligen inte bra!

Så vi fick knata upp 7 våningar...prevcis när jag kommit upp på avd kom strömmen tillbaka...så det var bara att ta hissen ner och byta om...

Tydligen så startas reservgeneratorn om eller testas kl 5.30 varje dag men denna dagen funkade den inte...det är ju riktigt allvarligt eftersom en hel del patienter är beroende av livsuppehållande maskiner och de går på strm, de klarar sig säkert en liten stund utan då det brukar finnas batteri men ÄNDÅ!

Händer massor på sjukhuset...

Av Ina - 5 december 2011 20:44


Fanns inget på tv, så tråkigt!

Gjorde lite nytta istället, skulle slå in några julklappar...och så tog etiketterna slut! glömde köpa på Gekås...

Satte in liten foto i ramar jag köpt där istället, blev jättebra! Ska hänga upp bilder på barnen vid tvn, ska bara välja ut något kort också finns så många!


Ovido - Quiz & Flashcards