Alla inlägg den 13 december 2011

Av Ina - 13 december 2011 21:14


Hade inte lagt att jag skulle jobba i helgen utan de ändrade pass så jag missar bastu/myskväll i Svängsta med rogers föräldrar och syskon, har inte träffat fam Gottfridsson på så länge, hade varit roligt att ses men jag jobbar...så roger och barnen får åka dit själva sen sover de över för jag jobbar på söndagen...känns lite surt men inget att göra åt! Jag tycker inte om att basta men bara mysigt att lulla runt med alla barnen och prata! =)


På söndag eftermiddag ska vi in till grannarna "bakom väggen" och äta middag, MYCKET trevligt när man jobbat och slipper tänka ut kvällsmat....

Av Ina - 13 december 2011 21:13


...är när ens syster ringer och säger: jag älskar dig!  

Av Ina - 13 december 2011 20:59


En intensiv eftermiddag minst sagt. Missade även luciafirandet på jobbet men de andra hade varit där sen kl 06 och det hade jag aldrig hunnit! Eller orkat...nästa år kanske...patienterna uppskattade det mycket!

Dagen flöt på bra, lugnt och fint! Ovanligt på mitt jobb! Hade sagt att jag skulle gå 13.30 för att hinna, alla på min sida skulle iväg vid den tiden då vi har samtal med Tora !?! chefen har verkligen koll eller?!?

Körde inom Blomsterkiosken och hämtade min bukett jag beställt till en seniope som hjälper till på dagiset (tyvärr får hon kanske inte sen den vackra buketten då hon åker utomlands imorgon) men "fröknarna" får njuta av den istället för den var verkligen jättefin!

Väl hemma hann jag faktiskt plocka undan lite innan jag körde bort till dagiset, blåste och regnade en hel del. Förra året var det snö...

Satte på alexander sin pepparkaksdräkt och klädde å hanna så hon var klar.

De små barnen hade en byrå som en fröken drog sånger ur, blev mysigt och lättsamt. De fick sina presenter inna vi skulle gå till matsalen för hannas lucia...lite stressigt...

Så duktiga de är! Söta! Hanna ville inte ha glitter i håret, hon tyckte det kliade...lite känslig min tjej!

Satte mig ehlt fel så blev inga bra bilder...efteråt fikade vi och sen åkte vi hem till oss och lagade mat, alexander åt ingenting för han var FÖR hungrig och trött...både mormor/morfar och farmor/farfar var här och åt.


     

Ovido - Quiz & Flashcards