Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Ina - 1 juni 2011 10:15


I lördags var jag med Emma och provade klänningar till bröllopet, hon provade 3 st och alla var fina på olia sätt! Det är inte lätt att välja! men det var så roligt att få följa med, MYYS!

älskar bröllop!


tack Emma för jag fick följa med!

Av Ina - 1 juni 2011 10:14


Grattis till Lisa som fyller år idag! Vi ses på fredag!

Grattis till Viktor som fyller 1 år idag!


Hurra för er idag

Av Ina - 1 juni 2011 10:08


Jag har tänkt på att bli blodgivare sen jag började jobba på sjukhuset men av olika anledningar haret inte blivit av...förrän nu. Igår tisdag var jag och lämnade proverna man måste ta innan man får lämna blod. När jag kom frågade hon i receptionen hur gammal min bebis i vagnen var inte honom ni ska sticka sa jag. Man får inte lämna blod förrän det har gått 1 år sedan man fick barn för att kroppen ska återhämta sig. visste inte jag...men vi bokade upp en tid i oktober för första tappningen, nu får man påminnelse både på mail och sms så man kommer inte glömma tiden iallfall.


Så nu tycker jag ALLA som läser ska anmäla sig som blodgivare!   

Av Ina - 1 juni 2011 10:00


Har inte skrivit på länge, tiden bara försvinner och orken har inte funnits heller. sen har jag varit iväg en del förra veckan- onsdag var det Blodomloppet, jag anmälde mig som blodgivare. fredagen var det fest med jobbet och lördag å söndag jobbade jag. Fick fina presenter på mors dag av barnen!

När det är fint väder vill man ju vara ute så mycket som möjligt också! Längtar tills det blir ljumma smmarkvällar så man kan dona i trädgården!


Det är lite svårt att vara ute nu med tanke på att Alexander är i en mellanperiod, han ålar sig men går inte, så han är inte stilla på täcket precis...men det får väl bli så.

Sover om nätterna gör han fortfarande INTE, vaknar runt 24 och 03-04 ofta vill han inte somna om heller utan bökar runt i 2 timmar innan jag får honom att somna något som är så frustrerande och stressande. vi behöver sova!!

Nu är Roger ledig många dagar då hoppas vi på lite mer sömn!

Idag ska vi åka och köpa innertak, lister å träolja till altanen så det blir klart innan det blir för varmt, då orkar man inte dona inne...

Ovido - Quiz & Flashcards