Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Ina - 7 juni 2011 21:30


Dagen idag har gått väldigt snabbt ÄVEN om jag och alex var vakna 5.30...Hanna sov till 7...hon var trött efter gårdagens bus med kusinerna..

Lämnade hanna på dagis, sen körde jag och Maria och killarna till Rödeby för blomhandling. Vi har pratat om det länge men det har inte blivit av eller så har vi inte haft några pengar....Var väl ok priser...köpte pelargonier och kantblommor (ska ladda upp bilder) Blev fint vid dörren! Hanna tyckte det var roligt att leka mned de tomma plastbyttorna....

Bjöd in grannarna på kvällsmat, Ewa blev jätteglad. De tyckte det var så gott så...skönt! =)

Mamma skulle egntligen kommit idag men jag och barnen ska ju dit på torsdag så vi sparade den bensinen åt henne...=)

Skulle åkt in till K-krona och ordnat en present men behövde inte det...

Sen var jag och Ewa, Hanna och hunden Molly ute på kvällspromenad och nu sover båda barnen...roger har gjort klart innertaket (blev jättefint!!!) så nu är han ute och springer...jag funderar på att krypa ner, man vet aldrig när lilleman vaknar...


Imorgon ska vi bara vara hemma, kanske blir en tur till lekplatsen. vi är bjudna på grillning hos fam Hansson kl 17 så då går vi dit...mattias är ju hemma från utlandstjänsten några veckor...

Ovido - Quiz & Flashcards