Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Ina - 17 juni 2011 08:36


Jag är många gånger om dagen på denna sida, tycker det är jätteroligt att läsa vad alla gör och alla som man har fått kontakt med, gamla klasskompisar och andra.

Många tycker det är tråkigt att läsa vad vissa har för sig, om de städar eller dricker kaffe...men läs inte då eller strunta i att logga in!!! Det är så mycket gnäll hela tiden om allt, man får ju göra som man vill!

Jag älskar iallafall FB!

Av Ina - 17 juni 2011 08:33


Pratade en stund med Emma igår om bröllopsförberedelserna, hon hade hittat klänning och blommor men det är mycket att tänka på....

Kommer bli jättefint med lila! Älskar ju denna färg!


Fick även denna hedersvärda uppgift att anordna hennes möhippa! Oj shit tänkte jag...man blir både glad och nervös, jag känner väl mest att min tid och ork är det sisådär med men jag ska ordna detta för Emma! Det svåraste är att få ihop en dag när många kan och så har Emma mycket bokat med andra bröllop och sånt...mmmm hoppas få mailet med alla telefonnummer så jag kan ringa runt snart...Så får vi se hur detta går... 


Ovido - Quiz & Flashcards