Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Ina - 22 januari 2012 19:04


Har jobbat sen fredag, har gått bra! Vi har haft "lagom" att göra och jag har jobbat med bra arbetskamrater!

Min elev har också börjat, hon är duktig men känns ändå lite oengagerad. Väntar och ser blir kanske bättre eller så får jag prata med henne.

Igår var vi på kalas hos Oliver, det snöade när vi körde dit sen töade det. inget kul alls!

Men kalaset var mysigt! Barn överallt och dövarmt! God mat och blå grädde på tårtan, precis som det ska vara! =)

Såg inte mycket av de stora killarna, ett tag var alla barnen utom alexander uppe och busade, willial kan redan gå jättebra i trappan men vi låter inte alexander krypa/gå upp och ner så han fick leka med alla bilar istället.

Vi körde lite efter 21 tänkte att kanske så sover barnen lite längre...de somnade i bilen och vi bar in dem, inga problem MEN alexander har varit orolig inatt och vaknade som vanligt runt 05...Han åt låglaktosgradde och creme fraiche och ingen diarrée, skönt!

Jobbar imorgon också sen är jag ledig 3 dagar!! Ska bli nice men sen jobbar jag en långhelg till...får ta det för sen är jag ledig massa helger framåt, då tar man två helger på raken men det känns väl inte jättekul...

Ovido - Quiz & Flashcards