Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Ina - 11 februari 2012 21:09


Tycker det var mycket bra låtar ikväll, hög kvalitet många i min smak! Andreas Lundestedts låt var inget vidare, han har andra mycket bättre låtar...flopp!

Gillade David Lundstet mycket bra låt! Timotej och Dileva också...Ulrik är ju så söt att man kan äta upp honom! =)


Känner mig ganska eländig ska snart krypa ner, har så ont i halsen och börjar bli hes nu...synd om mig! =)

Av Ina - 11 februari 2012 19:47


Började känna mig lite förkyld på morgonen, kände nog lite tom på torsdagen men jaja det får gå...

Men på kvällen mådde jag inte alls bra! Orkade iallfall handla...Skulle haft färskt kebabkött men det fanns inte så det blev lövbiff och pommes, alex älskade såsen!

Idag lördag är jag ganska kass, näsan rinner hela tiden, trött, ont i kroppen och massa slem så med andra ord ELÄNDIGT!

Hade sett fram emot att leka med sofia och alice och träffa Emma och Robban men det fick bli en annan dag, har överlevt 4 timmar med barnen själv då roger jobbat. Vi sov en del allihopa sen tog vi på oss och asade oss ut i solen, hääärligt vinterväder! Alexander gillade inte att åka pulka....När vi kom in sa Hanna: mamma va skönt det var ute! =)

sötnosen!

Nu blir det att parkera sig framför tvn och en deltävling till Melodifestivalen...dock utan något godis för smaken har försvunnit och då är det meningslöst att äta...så lite som jag ätit idag är ovanligt för mig då jag jämt är hungrig...


Lite synd om mig allt!

Ovido - Quiz & Flashcards