Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Ina - 13 februari 2012 21:34


Är ett nytt program som börjat, tycker det är riktigt bra då de "höga" cheferna får se hur det är i verkligeheten!

Av Ina - 13 februari 2012 21:33


Har inte hunnit köpa något speciellt till imorgon, ska gå inom vår lilla affär imorgon och se om jag hittar något gott. lite lyx en tisdag är aldrig fel!

Av Ina - 13 februari 2012 21:29


Vård av sjuka föräldrar har barnen haft idag, jag är bättre och roger var lite kass i magen men alla var hemma. Karlar är ju verkligen eländiga när de är sjuka så roger fick lägga sig och vila först, barnen och jag hade en mysig morgon med lek och bus.

Åt lunch ihop och sen sov jag och barnen några timmar, hanna sov ca 40 min det räcker för henne.

Roger gick ut med barnen på eftermiddagen, jag gick oxå ut en liten stund och njöt av solen och snön, var inte så jättekallt heller! Hanna drog alexander i pulkan, man blir så stolt när de leker ihop!

Kvällen har inneburit kvällsmat, lek, lek, lite bråk, tv och mys (som en vanlig kväll hos oss)


Som sagt mår jag bättre men har fått hosta istället...det är så jobbigt! Snorar en del fortfarande så jag blir hemma imorgon oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards