Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Ina - 16 februari 2012 21:41


Alexander har varit kletig i båda sina ögon...men annars pigg.

Pappa var här och hälsade på.

Hade fått tid till 18mån kontroll av alexander men kunde inte den tiden jag fick, kunde komma idag. va bra tyckte jag! Alexander sov 2 timmar, när han varit vaken en stund tyckte jag han var varm 39,4 hade han då. satt i soffan stilla-då är det sjuka! Så det blev inget besök hos doktorn. och ingen tur ut i snön...typiskt!

Hoppas bara han är bättre till lördag! Annras får roger och han stanna hemma.


imorgon fredag är vi lediga, hemma och försöka fördriva tiden. Imorgon har jag varit hemma 1 vecka, börjar känna mig som en fånge....

Och ännu mera snö kommer det....njae vet inte riktigt om jag vill det, räcker med det som är! Jag och Hanna får gå ut när alexander sover om han inte är bättre imorgon...


HOPPAS natten blir bättre, nu har det varit MÅNGA jobbiga nätter med för lite sömn både för mig och roger. VI VILL SOVA!!!   

Av Ina - 16 februari 2012 08:19


börja tröttna på att vara hemma nu...skulle ha jobbat idag men igår kväll tyvkte vi alexander var kletig i sitt öga och det var han även imorse så jag kände att det var lika bra att stanna hemma....barnen är pigga annars så det är skönt!


Hoppas de håller sig friska till lördag då vi ska på pappas kalas och på söndag ska vi träffa sofia, simon och elias, hoppas hoppas!


Ska nog gå ut en runda, kallt men solen skiner och det ser skönt ut! en liten stund iallfall

Ovido - Quiz & Flashcards