Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Ina - 8 februari 2012 20:17


på lördag ska vi ner till Robban och Emma på 30års fest, barnen lämnar vi hos mamma på vägen ner. Mina syskon med barn skulle dit typiskt! Hoppas hinner träffa dem i dörren iallfall! =)

Ska bli roligt att komma iväg lite, få sitta ner och äta i lugn och ro och prata lite skit! Vi har dock INGEN aning vad vi ska köpa till honom, jättesvårt!

Av Ina - 8 februari 2012 20:04


Några på jobbet pratade om matkasse,städhjälp och fönsterputsning...

Matkassen är jag intresserad av men fönsterputsningen hade varit skönt att slippa men det känns som man är lat då...att man "borde" göra såna saker själv...Och vi har ju inte så många fönster men ett fönster många meter upp som inte går att öppnainåt eller vända, kanske man ändå skulle anlita någon som kan klättra upp och putsa det...=)

Som sagt är jag väldigt kluven till detta, väldigt lätt, bekvämt att slippa men saker man kan göra själv...

Matkassen från Allatorp pratar många på jobbet om, 700kr eller 1000kr/vecka om man vill ha mat till helgen. Närproducerat, ekologiskt och lite "lyxigare" kött, man får även ägg, potatis och pålägg men jag tycker det är mycket pengar, jag handlar inte för "så mycket" varje vecka MEN man slipper ju handla då man får alla måltider kompletta...kluven även i detta...men det hade varit skönt då jag tycker det är tråkigt att laga mat och få ihop nyttiga måltider som går snabbt och är goda...

Av Ina - 8 februari 2012 19:48


Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam buzzar jag på nu, luktar jättegott men har bara använt det 1 gång så har inte mycket att jämföra med.

Känner du för att testa GRATIS saker gå med i Buzzador!

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Ina8179): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Ina8179

Av Ina - 8 februari 2012 19:45


I sommar blir det bröllop och 2 bebisar, hoppas på mycket sol och härliga semesterveckor och lagom att göra på jobbet! =)

Märks det att vi redan har börjat planera vår semester, känns konstigt...men ser fram emot att det blir varmare (förhoppningsvis)

Fick även hem en katalog från HM med barnkläder, så söta sommarkläder och våra behöver en hel del! Jag också för den delen...

Ovido - Quiz & Flashcards