Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ina - 8 mars 2012 20:30


Imorgon ska vi då på kalas hos Johan, sover hos mamma, blir lite mys på stan på lördag om det är ok väder sen blir det kalas hos Mia. Söndagen är ännu tom och obokad, får nog bli pyssel här hemma då jag jobbar mycket nästa vecka. det är ganska uppställt här hemma just nu...

De kommande helgerna jobbar jag men det känns ganska ok då jag har lyckats vara ledig 6 helger i rad! =)

Av Ina - 8 mars 2012 20:06


när jag kom hem efter att ha jobbat över läste jag en pixibok för hanna och myste med henne en stund då smet roger upp till datorn...vi pratade lite snabbt innan jag läste för hanna....

Har bett honom att pausa i spelet och prata lite med mig...va fan!!!! ska man behöva göra det??!! Varje kväll är det likadant, väldigt sporadisk kommunikation...ibland kommer jag inte ihåg vad jag har sagt och inte...känns inte kul

Av Ina - 8 mars 2012 20:03


La in hannas garderob på Blocket, skrev skänkes för den är i fint skick även om den var full med klistermärken..synd att slänga och hade jag skrivit något pris hade vi säkert inte blivit av med den...oj vad det har kommit mail, sms och ringt...=)

Så vill ni bli av med något lägg det på Blocket och skänk det...beroende på vad det är såklart...

Kom en kille ikväll och hämtade den, skönt att bli av med den nu väntar vi på tapeterna, de har fortfarande inte kommit...han sa de skulle komma i tisdags...roger ska ringa och efterlysa dem imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards