Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Ina - 25 mars 2012 20:43


Jag ställde om mobilen när jag körde hem från jobbet igår kväll för att jag inte skulle komma fel i tiden...satte alarmet men det ringde INTE! Tur man har morgonpigga barn!

Hade ett barn varsin sida så jag gick ner och la mig i Hannas säng, strax efter kom hon och sen även killarna. Kände på mig att klockan var ganska mycket...kl var 6.30 Gissa om jag fick bråttom! Men kom bara 10min för sent...=)

HATAR att komma försent!

Dagen gick fort även om det var lugnt...många patienter som klarade sig själva....Var strul med personal så vi försökte få in folk, något som inte är lätt så hade jag velat hade jag kunnat gå dubbla pass...men fam Gottfridsson och svärföräldrarna skulle komma och vi skulle grilla så...

Så nu har vi ventil i sovrummet, en mobilantenn(!!!) och ett släp...=)

Jag frågade om vi verkligen behövde en mobilantenn, roger tyckte det. vårt bredband går tydligen snabbare...min prylgalna man...

Vi hade en mysig eftermiddag/kväll. det blir stimmigt men alla barnen men mysigt att ses! De tyckte alexanders rum blev fint!

Nu har jag lagt Hanna så nu blir det lite slösurf sen sängen! Ledig imorgon, nice! På tisdag börjar "mina" studenter och jag ska ha medarbetarsamtal har även tid för att lämna blod men får boka om den IGEN för jag är förkyld...de tror nog jag undviker dem..=)

Ovido - Quiz & Flashcards