Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ina - 5 april 2012 22:10


Dagen började 5.60 (som vanligt) Barnen höll på att driva mig till vansinne, Hanna lyssnar verkligen inte och Alexander hade vaknat på helt fel sida och var sur och grinig. När pappa kom vid 11 höll jag på att bli galen!!! Fick nästan mata Alexander då han höll på att somna när han skulle äta. När han somnat gick vi andra ut och klippte påskris.

Kl 13 var det vaccination och vägning, doktorn kom väl 20min för sent men inget ursäkte eller nåt, hon bara stövlade in, undersökte Alexander på 1 min och sen var det dax för nästa...????

Alexander hade iallfall gått upp 2kg!!! Jätteglad för det!

När vi kom hem sen planterade vi blommor, satte fjädrar i påskriset och fikade, roger kom hem tidigt så nu tar vi påskledigt!!!

Pappa stannade och åt påskbuffe, blev nöjd med min potatisgratäng! =)

Hanna hade ritat påskkort som hon gick runt och delade ut, alla blev så glada när hon kom och hon fick godis och pengar. Hon var så nöjd så!


Inatt sover Alexander i sitt rum för första gången, han somnade faktiskt lätt! Kommer kanske gå jättebra, hoppas gör vi! =)


GLAD PÅSK önskar vi er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards