Alla inlägg den 25 april 2012

Av Ina - 25 april 2012 20:56


Hanna var rosig om kinderna när hon vaknade imorse...38.3

det blev hemma mys, morfar kom hit istället så vi lekte och donade istället. Jag har tvättat 4 maskiner tvätt, fick hänga det på altanen men då är det ute iallfall...Har regnat hela dagen nästan, så trist! Man blir ju så tröt! Vill ha sol och ljumma kvällar så man kan dona i vår igenvuxna trädgård...vill så mycket men det går inte pga att det inte går att gräva knapp, marken är så hård! Men vi ska försöka ta tag i häcken ut mot vägen iallfall och försöka sätta kantsten på de få rabatter vi har, gräset är helt otroligt på att växa där man INTE vill ha det!!

Jag har funderingar på att köpa en träkant och fylla den med jord för att kunna plantera lite blommor. Nån gång när det slutar regna...=)

Vid lunch hade stumpan 38,8 i temp så både hon och alexander sov idag. Alexander sov ca 3kvar i vagnen och ytterligare 1 timma i sin säng. riktigt bra! Hoppas han sover bättre inatt, tror det är tänder på g, sover dåligt och riktigt lös i magen...

Nu på kvällen var hon feberfri, så skönt! Konstigt att hon fick feber så, hon är inte förkyld...Är hon bra imorgon ska vi kanske träffa Julia, linda och filip. stackars julia som har fått gipsa benet efter hopp på studsmatta, har dock fått en rullstol som hon kör runt med inne. lilla stumpan!


Jag behöver verkligen åka och shoppa men när ska jag hinna/orka det? nu jobbar jag ju hela helgen och snart är det dax för vår 70talsfest med jobbet och jag vet inte vad jag ska ha på mig...suck! Vill så mycket men tiden/orken räcker inte till, jag kommer inte till skott...jaja får väl lösa sig...

Ovido - Quiz & Flashcards