Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Ina - 5 juli 2012 21:22


På lördag är det dax för bröllop, våra vänner Po och Bella ska gifta sig! Kanske de sista i vår vänkrets, kanske inte som gifter sig. nu är vi i åldern där man gifter sig och skaffa barn och de flesta av våra vänner är gifta. men man vet aldrig...

De ska iallfall gifta sig på Kastellet, har aldrig varit där för giftermål, hoppas verkligen på fint väder! Sen blir det fest i bruksgården! Vi har ordnat skjuts och övernattningi form av min söta syster! Löve u! Och barnpassning av lilla mamma, love u too!

Ska bli roligt att få en helg i kärlekens tecken med min underbara man och få lite flashbacks till vårt eget bröllop.

Av Ina - 5 juli 2012 20:52


Har fått lite gjort här hemma, roger tog tag i resten av grävningen vid häcken på framsidan så nu är allt gräs borta! Nu ska bara jord, grus och häckplantor dit...tar tag i det efter sommaren då man tydligen ska plantera häckplantor...Nu ska man bara underhålla det dvs ta bort allt jäkla ogräs som gärna gror där man INTE vill ha det! Har varit ute nu på kvällen och dragit bort gräs vid den andra häcken, gräset kväver plantorna...

Har haft mina nya linser på sig i stort sett hela eftermiddagen och kvällen, har gått jättebra! Det var lite svårare att få in dem då de viker sig lätt men jag såg!!

Vi har även shoppat lite idag, jag har haft svårt att hitta toppar så jag kom på- Intersport har ju mycket fint! Och så är det rea, nice! Så vi åkte dit, alexander har varit på ett jäkla humör hela veckan så han var lite jobbig i affärerna men jag fick med mig 5 toppar hem, alla på rea!!! Hoppas nu de håller!

Har även kolla ÖB där man alltid handlar massor och citygross där blir det alltid dyrt!


Det är skönt att vara ledig ihop men även lite påfrestande, barnen har varit ganska tjuriga och bråkiga och det gillas inte! Man vill ha det lite lugnt och mysigt när man är ledig men det har det faktiskt inte varit. Alexander är inne i nån surperiod, han är inte alls sig lik och hanna bråkar och skriker en hel del också...men vi biter ihop och försöker härda ut, man älskar sina barn över allt annat ändå!

Ovido - Quiz & Flashcards