Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Ina - 24 juli 2012 07:25

Igår hade vi inget planerat på dagen men fick spontanbesök av Linda och barnen strax innan lunch, mycket trevligt! Men tjejerna bråkade mest hela tiden, det var riktigt tråkigt och frustrerande. Hanna var på dåligt humör redan när hon vaknade och då gick vi inte upp förrän strax innan 08 vilket är väldigt ovanligt i detta hemmet...Så när vårt besök åkte var jag ganska slut efter att ha bråkat med hanna hela dagen och jagat alexander hos grannarna....Hann inte vila något heller, försökte få hanna att vila då det skulle bli sent på kvällen men det gick inte nix pix....

Min älskade storasyster fyllde år igår, grattis igen! . Kl 17.50 mötte vi upp hela gänget för att åka ut till Kastellet och titta på Narnia- häxan och lejonet.

Hanna var lite rädd hela tiden, för båten, för människorna, för de utklädda i teatern så brukar hon inte vara men annars tror jag hon tyckte det var bra. Hon vinkade till tjejen som spelade häxan efteråt och hon log och vinkade tillbaka- hannas kommentar: mamma hon var ju snäll! Så jag försökte förklara för henne att alla var snälla men att de spelade olika roller i teatern....inte så lätt men hon köpte det och frågade inte mer...

Nellie åkte med oss hem så vi ska mysa massor av den söta blivande tonårstjejen så stora de har blivit "mina" barn! =)


Solen skiner idag iallfall, jag och alex har varit vakna sen 05 men uppe sen 06 orkade inte stiga upp....trööööttt!


Ovido - Quiz & Flashcards