Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Ina - 31 juli 2012 21:38


Just nu känner jag mig arg, frustrerad och ledsen...uppgiven...vet inte vad som hänt med min underbara flicka denna sommaren...så liten men ändå så arg...lyssnar INTE och ändå har både roger och jag pratat med henne ett antal gånger om att hon måste lyssna på oss och göra som vi säger...suck! Detta tar verkligen på krafterna att tjata och bråka om ALLT! Känns inte som någit funkar och Alexander mitt iallt som man ska försöka lära saker som Hanna redan kan ( eller kunde)

Alexander har verkligen humör när han inte får som han vill, kan skrika i 5 min, slänga sig i golvet och kasta saker...vill han inte ha mjälken tex. puttar han iväg glaset så det välter...Han blir helt tokig och går inte att nå, han bara gallskriker...och han har börjat vakna på nätterna och skrika, går inte att trösta honom förutom att lägga honom i vår säng...ja vad ska man säga? Det är underbart att ha barn!      

Av Ina - 31 juli 2012 21:28


I söndags fick vi äntligen träffa våra vänner och deras fina son! Han sov mest men jag fick hålla honom lite och Hanna fick mata honom, gissa om hon var stolt!

Våra barn höll först på att riva huset, vi fick verkligen inte en lign stund att sitta och prata...ändå hade de leksaker med sig och emma hade papper och pennor. Roger och Robban lyckades fixa ihop nån dator med tv så de kunde titta på Lego city som är deras favorit just nu.

Ja deras energi är det inget fel på! Emma och Robban blev nog lite nervös inför framtiden när Sixten blir äldre...=)

Tack söta fam Justad för en mysig (intensiv) dag!


   

Av Ina - 31 juli 2012 21:18


Isöndags var det den 29 juli, alltså vår bröllopsdag! 6 år har redan gått!

Vi firade hemma hos fam Justad, vi ska ut och äta gott när jag fyller år istället!


 

Ovido - Quiz & Flashcards