Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Ina - 26 juli 2012 15:56


När jag har mycket omkring mig och är stressad blir jag väldigt förvirrad, kommer knappt ihåg vad jag gjort. Så var det igår när vi skulle köra till Mörrum, jag tänkte på att lägga ner kläder till alexander och trodde jag hade gjort det men nix hade inte gjort det...shit! Vilken tur att jag tog några "extra" kläder på altanen...fick med mig blöjor och vällingen iallfall...sämsta morsan i stan...trodde inte det var sant när jag kollade igenom väskorna efter kläder...

tur det är varmt, han springer mest omkring i blöjan...men man känner sig så kass!

Av Ina - 26 juli 2012 15:50


Åhh så härligt väder det har varit nu några dagar mera vill vi ha!!!

Vi har haft Nellie hos oss några dagar, vi har mest varit ute och lekt.

Igår onsdag skulle syrran hämtat tjejerna för hanna skulle vara hos mormor några dagar och jag skulle jobba, lite innan jag skulle lämna alexander på dagis ringde min chef och sa att vi var mycket folk så jag kunde vara ledig på kvällen, toppen tyckte jag! Förresten är vi mycket folk hela veckan så du kan vara ledig de andra dagarna också...YES!! perfekt nu när det skulle bli så fint väder så jag packade in barnen i bilen och drog till Mörrum, jag ville också gå till "kul i juli"


Så idag har vi hängt vid Långasjön, så varmt och härligt! Dock lite för kallt för min smak i vattnet men hanna badade, mormor och morfar också. vi har haft en mysig dag! Alexander var mer uppe än i vattnet, var inte så förtjust i att bada...sprang mest omkring.

Nu slappar vi lite, typ innan vi ska laga kvällsmat och sen gå till "kul i juli" Thomas Pettersson ska vara där, ni vet komikern. får se hur det går med alexander annars får vi gå hem han och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards