Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

soligt

Av Ina - 3 oktober 2007 16:41


väldigt härligt väder idag, synd bara att man inte är ledig...fast på jobbet är det väldigt lugnt just nu..konstigt, det har varit så ett tag nu...


Även denna helg var jag ledig och även denna helg gick fort. Lördagen var det 8 års kalas med jättefin hästtårta...och söndagen bar det iväg till Kivik. Det var skitdåligt väder men vi åkte ändå...kanske inte var på mitt bästa humör men ibland är föräldrar påfrestande! Vi handlade ändå en del dricka och såg äppeltavlan. Kommer åka dit igen men då på sommaren...var ganska trött på äppel när dagen var slut, allt var med äppel på! =)


igår var några kompisar här och fikade, mysigt! Gillar att träffa vära vänner tyvärr räcker inte tiden till....och sen vi flyttade är det en del som inte hör av sig...ibland förstår man inte sig på folk...och sen man blev gravid är det också vissa som inte hör av sig...


många kramar 



 
 
Ingen bild

Mia

4 oktober 2007 12:12

Jag hör iaf av mig...:-) Kan kanske vara så att en del av dina vänner inte längre är i fas med dig, jag menar giftermål, hus och barn är stora grejor som man gör när man är "vuxen". Jag kan tänka mig att de som inte längre hör av sig känner att de inte är "där du är". Nåja, slut på filosoferandet, ska bli kul när ni kommer på fredag! Vi måste bara komma ihåg att ta en titt på klänningen. Har du förresten sett den andra ännu?

 
Ingen bild

Syster yster

4 oktober 2007 12:54

Riktiga vänner finns alltid när du behöver dom. Kram på dig.

 
Ingen bild

Petra

9 oktober 2007 09:52

Känner igen det där med att folk inte hör av sig. Men ibland så får man försöka lite själv också. Hoppas du mår bra! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards