Alla inlägg under maj 2008

Av Ina - 8 maj 2008 19:33


Idag är Hanna 4 månader, helt otroligt!

Vi har hunnit med mycket, var och hälsade på Lisa å Viggo sen bar det iväg några kvarter till Sabina och oliver...susanne-thea, cissi-engla och linda (bebis i magen) var oxå där så det var många bebisar och mycket bebisprat, det var så mysigt att sitta ute! Jättetrevligt!


Igår var ju Emmy och Nelly här, vi hade också jättrevligt! Åt våfflor, var ute och gick och myste i solen..härligt!

Av Ina - 6 maj 2008 20:37


Idag har det varit jättehärligt väder! Hanna har sovit många timar i vagnen, ikväll testade vi även sittvagnen...hanna var inte så impad...men fin är den!

Vi hälsade även på Lollo en stund...


Idag har Hanna smakat potatis, hon var ganska neutral i sitt ansiktsuttryck... tycker det var ok...så söt!

Hon har även smakat tandkräm idag...gillade det! =)


imorgon kommer Emmy och Nelly, ska bli trevligt!

Torsdag ska vi till Sabina i K-hamn

fredag bär det av till Mervi i Ronneby...

lördag susanne och stefan på fika sen mamma middag...

så här är det full rulle som vanligt! =)

Av Ina - 5 maj 2008 18:28


idag tog vi undervattenskort, tog ett med både mig och hanna och ett där hon är själv...de blev bra! 

Efter badet åkte vi till polisen och tog kort även där, behövde nya pass...

 Sen var vi hos dsk Brigitte och vägde snottan, hon väger 7040 och är 65 lång...min duktiga tjej!

Ska även köpa tandkräm och börja borsta hennes tand...får se hur det går...börjar imorgon...

Imorgon ska vi bara vara hemma och slappa!

Av Ina - 3 maj 2008 17:31

då har vi kommit hem från leklandet, det var jätteskoj! Kommer ha såå ont imorgon, jag sprang omkring lika mycket som barnen ( fick INTE vila för dem)

Ska bli så roligt när man kan ta med Hanna dit!

 

Av Ina - 3 maj 2008 17:12

 vi hade lite familjefotografering en dag, blev bra bilder

 

Av Ina - 3 maj 2008 09:37


igår var Roger ledig, vi passade på att ta en runda till IKEA, gissa om jag blev lycklig! vädret var ju riktigt skit...

hanna var ganska nöjd när vi åkte upp, tyckte det var lite tråkigt...när vi väl kom upp skrek hon när hon var tvungen att ligga i vagnen (får nog bli sittvagn snart) så man var lite stressad och det var mycket folk så det blev inte så roligt som det kunde varit...men vi handlade en del ändå...mest förvaringslådor...får ta lite i sänder...

vi var ganska trötta allihopa när vi kom hem...


idag ska jag då till leklandet, har pumpat ut lite mat till Hanna om hon skulle bli kinkig...just nu så sover hon måste amma henne innan jag åker...ska jag erkänna är jag lite nervös för att lämna dem själva men jag MÅSTE och det kommer säkert gå jättebra! (hoppas jag)

det är ju bara 4-5 timmar...jaja va löjlig man är ibland...

Av Ina - 2 maj 2008 07:30


Fattar inte varför lilla snottan ska vakna kl 05!??! det är liiite väl tidigt tycker jag...suck jaja vi lyckades somna om tills 07 iallfall...


ser inte ut som det blir något vidare väder idag heller...

Av Ina - 1 maj 2008 16:47


Syrran och barnen har varit här idag, det har varit jättemysigt!

Det var uppehåll en stund så vi passade på att gå en liten runda medan Roger och barnen spelade Wii...

Hanna gillar all uppmärksamhet! =)

Nu är man mätt,belåten och trött...vi ska kolla på en film snart och slappa vid tvn...

Ovido - Quiz & Flashcards