Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

dagen efter-

Av Ina - 3 augusti 2008 16:46


en fest är man oftast ganska trött. Vi hade ju kräftskiva igår, vi var ca 18 personer och de flesta sov över...inte inne utan i husvagnar...

Men vi hade så trevligt och tur med vädret! Det blev varmt och skönt här tills alla kom och vi grillade, tältet vi hade lånat var toppenbra med sidor man kunde ta ner när det började bli kallt och en gasolvärmare hjälpte till...stod jämte mig och den behövde jag inte efter lite vin, cider, flädergrogg och kaffelikör...=)

Men konstigt nog så mår jag bra idag är bara så otroligt trött. Men vi gick och la oss kl 01 och Hanna vaknade vid 03 och Roger gick upp med henne 06, jag vaknade väl vid 07...gick upp och donade lite i tältet sen var det frukost och kaffe som gällde i olika omgångar eftersom alla sov olika länge...

Men jag har haft god hjälp av Mia som diskat och donat...vi har hjälpts åt alla litegrann så det har funkat bra! Barnen har varit jätteduktiga, Hugo och Lukas fick vattenpistoler som de hade roligt med....det var vatten överallt! =)

fast de var duktiga och inte sprutade inne eller på Hanna...=)


summan av allt är en jättetrevlig kväll, natt och dag efter...!!!

Så idag äter vi rester, kollat på film och slappar...nu har jag sovit en stund innan jag skrev detta, hanna och roger sover än...snart dax att äta lite igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards