Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ina - 1 december 2008 19:52


Ser fram emot lucia då vi ska ha vår julfest, det verkar som nästan alla våra goa vänner och syskon kan komma! ROLIGT!

Mamma ska ha Hanna...

Av Ina - 1 december 2008 19:45


1 dec idag, tiden går så otroligt fort!

Älskar julen men ändå har jag varken datumljus eller adventsljusstaken på bordet...varför? Jooo lådan är i förrådet och för tung för mig att ta ner, har bett min man men...orkar inte tjata...


Imorgon ska vi baka pepparkakor! Ska bli mysigt, tyvärr kunde inte syrran komma annars är vi alla...sen ska jag på julbord med 9:an...

Och på onsdag ska jag å Hanna baka med Mia,Anne och killarna...


Får se hur det blir på juldagen, svärmor verkar ha ändrat sig om att fira det hos oss...hon är helt otrolig! Nej det är bättre att vi andra som har massor av saker+barn ska fara hem till dom för de inte orkar...blir så trött men jag sa till Mia att vill de inte åka hit så åker vi till dem men kommer inte stanna så länge...det är deras val...


Hade varit roligt att veta om ni köpt några julklappar och vad ni som läser önskar er!



Av Ina - 1 december 2008 14:52


såg igår att hanna hade fått fler tänder, 2 till uppe...

tyckte hon dreglat lite mer än vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards