Alla inlägg den 9 december 2008

Av Ina - 9 december 2008 21:54


Idag väckte pappa oss kl 10.15....Nejdå Hanna sov inte tills dess, hon vaknade redan kl 05.40...då blev man glad...not!

Sen försökte jag lägga henne 3 ggr....Hon skrek som om jag höll på att skada henne...usch det var jobbigt...men tillslut somnade hon iallfall och jag oxå!

Sen när pappa var här bakade jag lussekatter...de blev sådär...tråkigt att stå hela dagen och baka och de blir sådär goda...jaja....

Vi hämtade Roger på jobbet och handlade...blev en del julmat...

det verkar som vi ska vara här på juldagen nu, får se om de bestämt sig...man vill ju gärna veta snart!


Ikväll har Sofia varit här, nu har det blivit en rejäl mage...men det ser så mysigt ut och hon är så fin! Man blir allt lite sugen...men inte till det stadiet att få ut bebisen...


På fredag ska vi på kalas hos Håkan...så vi lämnar Hanna i Mörrum redan då...kommer få köra tidigt på lördag eftersom Roger ska jobba och han ska lämna mig hemma först...Så jag kommer få en hel dag hemma utan man och barn innan våra kära vänner kommer på vår lilla julfest!

Av Ina - 9 december 2008 21:52

 

Ovido - Quiz & Flashcards