Alla inlägg den 17 december 2008

Av Ina - 17 december 2008 20:32


Vi mådde lite bättre idag så vi passade på att göra lite ärenden i Lyckeby tillsammans med Linda å Julia...På leksakshuset skulle jag se om jag hittade en mjukisBamse...hittade bara hans vänner men hittade en liten Bamse som jag kan hänga på vagnen..bättre än  inget! Köpte även en present till Sofias bebis..

på Maxi skulle jag köpa tavlor men hittade inga får kolla i Ronneby! Köpte varsin bok till tjejerna!

Tittade på kläder på Lindex inför rean..finns så mycket fina Bamsekläder!! Vill ha!! Passade på att ge barnen fika och dricka kaffe på Glennans...gott kaffe!

Sen bar det iväg till ÖB, tjejerna sov en stund i vagnen...på ÖB hittar jag alltid något att handla! Efter det gick vi till Rusta och pratade lite med Lindas syster och efter det julrea på Jysk, hittade ett ljus och två guldstjärnor jag ska hänga i fönstret..glömde bara köpa röda band..

Blev bjuden på middag hos Linda å Daniel, tackar man ju inte nej till...Roger jobbade på Teknikmagasinet idag Simon var sjuk...goa extra pengar!

Hanna somnade som en stock när vi kom hem, en händelserik dag


Imorgon kommer mormor och morfar och på kvällen är vi bjudna på middag hos fam Olsson! Ska bli så roligt att träffa dem och se Vidde...de växer ju så fort!

Av Ina - 17 december 2008 07:35


Här händer det saker i lilla Mörrum...

Fy va otäckt! Tur att de tog rånarna!!!

De behövde väl pengar nu när det är finanskris och jul....


Av Ina - 17 december 2008 06:27


godmorgon nu är vi uppe! Lite tidigt för min smak men Hanna gick och la sig tidigt igår så...man får väl vara nöjd med att hon sovit hela natten...blir tidig sovstund idag!

Idag har vi inte heller någpt för oss...får se hur det blir med sovande och allt..funderar på att köra till lyckeby är så sugen på att kolla i affärer!!!

Vi får se...tycker att både jag och Hanna är bättre från förkylningen...


Lite frukost kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards