Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ina - 22 december 2008 19:53


Nu när Hanna börjar närma sig 1 år har jag tänkt lite på all de som hjälpt oss under detta året...

tack för alla kläder, leksaker, vagnar, säng mm som vi fått, lånat och ärvt

Vi har fått så otroligt mycket av alla, känns väldigt snällt! Men jag är ju av en sån natur att jag vill försöka återgälda det...ibland är det inte lätt men kommer nog på något!


Sen har man funderat lite på er som hade barn när vi inte hade...varför kunde jag inte ställt upp lite mer och hjälpt till...har lite dåligt samvete men man förstod inte hur jobbigt det kan vara och ha barn...eller hur underbart och roligt det oxå är!


Har haft en funderardag idag...blir lite djup då! =)


Men stort TACK till alla er som hjälpt oss under detta året! Ingen nämnd och ingen glömd!

Av Ina - 22 december 2008 19:52


Har skickat så många julkort i år men glömde skicka till min bästa kompis Sofia...känns hur dumt som helst!


Tack alla som skickat till oss!

Av Ina - 22 december 2008 18:23

Har städat hela förmiddagen, fick en del gjort! Sen smsade Maria och frågade om vi ville följa med på promenad...vi gick hem till henne eftersom Ludvig sov sen sov Hanna

Nu tittar vi på My little ponny...ska snart lägga henne...snart kommer Roger

Och imorgon ska vi shoppa med ALLA andra som är ute i sista stund...suck! Jaja


Av Ina - 22 december 2008 08:41


GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR HANNA, MARINA & ROGER


 

Ovido - Quiz & Flashcards