Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Tacksam!

Av Ina - 22 december 2008 19:53


Nu när Hanna börjar närma sig 1 år har jag tänkt lite på all de som hjälpt oss under detta året...

tack för alla kläder, leksaker, vagnar, säng mm som vi fått, lånat och ärvt

Vi har fått så otroligt mycket av alla, känns väldigt snällt! Men jag är ju av en sån natur att jag vill försöka återgälda det...ibland är det inte lätt men kommer nog på något!


Sen har man funderat lite på er som hade barn när vi inte hade...varför kunde jag inte ställt upp lite mer och hjälpt till...har lite dåligt samvete men man förstod inte hur jobbigt det kan vara och ha barn...eller hur underbart och roligt det oxå är!


Har haft en funderardag idag...blir lite djup då! =)


Men stort TACK till alla er som hjälpt oss under detta året! Ingen nämnd och ingen glömd!

 
 
Ingen bild

Syster Yster

22 december 2008 20:17

Älskar dig lilla gumman♥

 
Ingen bild

Jeanna

23 december 2008 12:11

Jag har dåligt samvete för att jag inte har varit och hälsat på er! Lovar att försöka bättre mig på den punkten!
Min enda "bidrag" har ju endast varit lite kläder... Känner mig hemsk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards