Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

gräsänkling

Av Ina - 14 maj 2012 20:24


Ledig 3 dagar och hemma själv med bustrollen i 3 dagar då roger är på utbildning. Idag har det gått riktigt bra men det är ju inte en lugn minut när de är vakna, så pockande på uppmärksamhet HELA tiden.

Vi har varit ute en del då det varit soligt men blåsigt och ganska kallt. Det är inte roligt att vara ute då man får springa efter alexander HELA tiden, han håller sig en del på vår tomt men vill gärna in till grannanrnas och klättra på deras badtunna, det blev en hel del rännande in till dem idag....Fick kela deras kattungar lite, sååå söta! Hanna vill vara inne hos dem hela tiden, hade nog kunnat flytta dit...=)

Imorgon tisdag är vi bjudna av dagis till lekplatsen då de skulle dit så vi får se om vi går dit, kl 15 kommer farmor för passning då jag ska på utbildning på jobbet sen är det bara hem och lägga barnen..

Onsdag funderar jag på att köra till K-hamn

Torsdag jobbar jag kväll sen 3 dagturer till 14, ganska skönt! Så det är min vecka det...=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards