Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Ina - 10 maj 2012 19:58


Jag är medlem i Buzzador där man kan prova olika produkter gratis. i veckan fick jag hem ett ganska tungt paket, visste att det var från Vanish men undrade varför det var så tungt...

Nu vet jag varför...=)


Detta var i + 10 mindre påsar att dela ut...

  Detta kommer räcka flera år även om barnen får fläckar så använder man ju inte så mycket!

Vill gärna ha era åsikter om Vanish!!

Av Ina - 10 maj 2012 19:52


Har fått byta min tid till att ge blod länge nu men idag, då smet jag en stund från jobbet och lämnade!

Satt och tittade på nålen, den är riktigt stor men gör konstigt nog inte alls ont! Och då är ju jag väldigt känslig, har noll smärttröskel!

Känns iallfall bra att ha gjort det!

???

Av Ina - 10 maj 2012 19:48


usch och fy! Är verkligen inte på humör...jobbet är skit, det regnar ute och jag har mens...usch usch!

Efter jobbet körde jag och STOR handlade...shit och ändå glömmer jag saker...hade verkligen behövt ordna matlista eller nåt men nu är frysen full så...och pengarna snart slut...unnar ändå mig och hanna att gå på cirkus på lördag! Det ska bli skoj!

Verkligen skönt att vara lediga imorgon, barnen blir ju lediga 1 vecka pga det är röd dag och klämdag. Imorgon kommer underbara syster yster hit, längesen vi myste med henne nu!

Ovido - Quiz & Flashcards