Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Ina - 26 maj 2012 21:09

 

hanna provar solglasögon på Maxi

Av Ina - 26 maj 2012 21:07


vi har en liten lekplats inne i en liten skog som barnen gillar. gunga är en favorit, hanna är lycklig nu när sommaren kommit och hon kan plocka blommor, hon ger alla hon träffar blommor.


         

Av Ina - 26 maj 2012 20:57


Alexander vaknade lite över 05...bara att masa sig upp, hanna kom upp vid 06 tidigt för henne! Kommer bli en låång dag...vi åt frukost vid 07...men man hinner mycket jag tvättade 2 maskiner, diskade en maskin disk, dammsög, torkade golvet och städade toaletten och lekte med barnen...kvinnor kan!

Roger kom hem ganska tidigt 9.30 han ville åka iväg på utflykt...vi har en del att göra hemma men vi struntade i det och trotsade regenet och körde till Wämöparken, var där en stund, körde till Lidl och handlade lite bla solglasögon till alex och pyjamas hittade vi billigt! körde till MAX så jäkla gott! Hanna blev ansiktsmålad med två stora hjärtan, hann inte ta något kort tyvärr, efter maten tvättade vi bilen och sen drog vi hem...oj va trött jag var då. båda barnen sov i bilen...men hanna ville ändå gå in till christin vår granne...hon fick vara där en liten stund då christin skulle ha middagsgäster, jag hann plantera lite och klippa bort gräs...och klippa gräset.

barnen sover nu och jag ska titta på Eurovision finalen, kommer inte orka hålla mig vaken till 24 men man vill ju se hela...typsikt att allt ska vara så sent, tänk på oss som går upp 05 varje dag!!! =)


     

Ovido - Quiz & Flashcards