Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Ina - 15 maj 2012 21:52


Mobiltelefoner i all ära men nu är det helt otroligt tycker jag, överallt sitter folk med sina Iphone och Android och håller på att spela eller facebooka...visst det kan vara roligt emellanåt men ganska drygt när man är på kalas eller dyligt och folk håller på med telefonerna...prata in real life hello!!!

Jag har ingen sån avancerad telefon än, mitt abonnemang går ut om 1 år, det kommer väl inte finnas några "vanliga" telefoner så jag får väl också skaffa en sån sen men det kommer dröja...jag har dator hemma, behöver inte ha massa appar (fast en sån med inköpslista hade inte varit fel, jag som har idetorka i affären vad jag ska laga för mat)

ska ringa med den, kan man det??

Av Ina - 15 maj 2012 21:45


Har sovit till ca 6.30 Jippie så härligt!

Kl 09 gick vi bort ill stora lekplatsen där alexanders avdelning från dagis skulle vara. barnen tyckte det var jätteroligt men oj så trötta vi blev av all frisk luft! Åt lunch tidigt och gick sen och la oss, sov 2 timmar!! Lite länge kanske för hanna som varit uppe tills 21.30 ikväll men det kan man ta när man är ledig imorgon, hon är inte jobbig när hon är uppe iallfall.

Farmor och farfar passade barnen medans jag åkte till jobbet för lite utb! Riktigt bra men lite krångligt, bara vissa ssk som kan ställa in Bilevel apparaterna så det är inget jag kommer göra men kul att veta hur allt hänger ihop! Man vet en del men inte allt om vissa saker men man hinner inte läsa på så mycket som man skulle vilja...

Passade på att handla lite innan jag körde hem. Farmor och farfar körde nästan direkt när jag kom hem, barnen hade varit ganska snälla och ätit hyfsat. Passar man dem en liten stund och inte träffar dem så ofta så testar de ganska mycket och man kan kanske bli lite chockad av hannas utbrott men jag/vi är så vana...Hanna har nån förtonårings period nu, slå i dörrar och ska inte äta...=) Lovely lääängtar dit...not...

Ovido - Quiz & Flashcards