Direktlänk till inlägg 17 december 2008

mysig dag

Av Ina - 17 december 2008 20:32


Vi mådde lite bättre idag så vi passade på att göra lite ärenden i Lyckeby tillsammans med Linda å Julia...På leksakshuset skulle jag se om jag hittade en mjukisBamse...hittade bara hans vänner men hittade en liten Bamse som jag kan hänga på vagnen..bättre än  inget! Köpte även en present till Sofias bebis..

på Maxi skulle jag köpa tavlor men hittade inga får kolla i Ronneby! Köpte varsin bok till tjejerna!

Tittade på kläder på Lindex inför rean..finns så mycket fina Bamsekläder!! Vill ha!! Passade på att ge barnen fika och dricka kaffe på Glennans...gott kaffe!

Sen bar det iväg till ÖB, tjejerna sov en stund i vagnen...på ÖB hittar jag alltid något att handla! Efter det gick vi till Rusta och pratade lite med Lindas syster och efter det julrea på Jysk, hittade ett ljus och två guldstjärnor jag ska hänga i fönstret..glömde bara köpa röda band..

Blev bjuden på middag hos Linda å Daniel, tackar man ju inte nej till...Roger jobbade på Teknikmagasinet idag Simon var sjuk...goa extra pengar!

Hanna somnade som en stock när vi kom hem, en händelserik dag


Imorgon kommer mormor och morfar och på kvällen är vi bjudna på middag hos fam Olsson! Ska bli så roligt att träffa dem och se Vidde...de växer ju så fort!

 
 
Ingen bild

Jeanna

17 december 2008 21:01

Låter som att du har haft en fullpackad dag! :o)

 
Ingen bild

Syster Yster

18 december 2008 12:52

Vilken skön dag ni har haft:)
Kramizar♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards