Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Ina - 3 juni 2008 19:31


Igår var Kristina och Moa här...vi har inte träffats på 2 år men det kände det inte som! 

Det var jättekul att träffa dem och Moa röjde med Hannas gym och leksaker, gick ingen nöd på henne...

Vi bokade in en dag som vi ska åka till dem om några veckor..

Av Ina - 3 juni 2008 19:28


Idag är man i trött bubblan igen, Hanna har sovit dåligt nu några nätter och jag kommer inte heller till ro...idag har vi varit hos Linda och Julia...alltid trevligt! Sen var jag och hälsade på det nya jobbet...de jag träffade verkade trevliga!

Nu sover Hanna och jag hade oxå kunnat sova...men vill mysa lite med min man...=)

Hanna har ätit päronpuré ikväll, det gillade hon! Så lätt att göra!


Imorgon kommer pappa hit...blir en lugn dag...måste tvätta och fundera på vad jag ska ha med mig till Tyskland...

Ovido - Quiz & Flashcards