Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Ina - 25 juni 2008 20:34


Fick 2 bodies med posten idag som jag vunnit på Tradera, en med Nalle Puh och en med Mimmi- helt nya! De var superfina!

Hanna behöver knappt mer kläder i 74 har handlat massor redan...finns ju så mycket fint kan inte låta bli!

Av Ina - 25 juni 2008 19:58


Nu är man ganska trött efter att varit iväg hela dagen nästan...Men vi har hittat massa fint!

Började på Babyproffsen- blev bilbarnstol (monterad i bilen) badleksaker och en leksak med sugpropp att sätta på gåstolen. Hade kunnat handla massor där!

Jysk- täcke och kudde täcket var för litet så jag ska byta det till ett större, förvaringslådor med Nalle Puh

Present till lillebror

Och en liten tur till ÖB men hittade inte det jag ville ha där...


Ska in en tur imorgon igen med Susann och Thea, ska byta täcket så har jag det gjort! passa på att handla lite på Willys när jag ändå är inne, fick ju inte pengarna idag...

Av Ina - 25 juni 2008 10:16


Måndagen spenderade jag hos Kristina och Moa i Olofström. De bor jättefint!

Vi åt och pratade...massor...=)

Moa röjde med alla bebisleksakerna och satt och pratade med oss, väldigt sällskaplig. Så rolig ålder...

Efter vi hade varit hos dem åkte vi till Brinkamåla. Vi hade hyrt in oss på en säng där...=)

Mysigt som alltid! Johan och Nellie fick en stor studsmatta så där röjde vi alla på tisdagen...även Hanna. Hon får vara med om mycket med så stora kusiner..syrran kom även på att de hade sparat gåstolen nere i källaren så den hämtade jag upp. Hanna gillade verkligen den så vi tog med den hem...hon sparkar med ena foten så den flyttar sig lite...så stor tjej! Och så skriker hon och skrattar när den rör sig..

 


Något otäckt som hände var att lilla valpen skulle äta en brun groda och började fradga...tänkte att grodor kan väl inte vara giftiga...säkert ingen fara men syrran ringde något journr och...jo de kan vara gifitga för små valpar...skulle övervaka honom så han inte började kräka och blev slö...han blev slö så syrran åkte in med honom...men allt var bra så förhoppningsvis låter han grodorna vara i framtiden! Men otäckt var det!


När vi kom hem på kvällen så skulle vi lägga Hanna, hon var övertrött så det tog över 1 timme att lägga henne tillslut la jag henne i vagnen och vips så sov hon...både jag och Roger var helt slut! Hon vägrar att sova även om hon är trött, bara ligger och ålar sig och pillar...trött blir man!!


Idag ska jag och pappa in till K-krona och köpa bilbarnstol+ massor av andra saker, min lillebror fyller 25 på fredag och önskar sig saker till huset...har varit svårt att veta vad man ska köpa för det får ju inte vara vilket märke som helst och man får inte köpa det var som helst...=)

jaja får se om det blir godkänt på lördag...



Ovido - Quiz & Flashcards