Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Hotell Brinkamåla

Av Ina - 25 juni 2008 10:16


Måndagen spenderade jag hos Kristina och Moa i Olofström. De bor jättefint!

Vi åt och pratade...massor...=)

Moa röjde med alla bebisleksakerna och satt och pratade med oss, väldigt sällskaplig. Så rolig ålder...

Efter vi hade varit hos dem åkte vi till Brinkamåla. Vi hade hyrt in oss på en säng där...=)

Mysigt som alltid! Johan och Nellie fick en stor studsmatta så där röjde vi alla på tisdagen...även Hanna. Hon får vara med om mycket med så stora kusiner..syrran kom även på att de hade sparat gåstolen nere i källaren så den hämtade jag upp. Hanna gillade verkligen den så vi tog med den hem...hon sparkar med ena foten så den flyttar sig lite...så stor tjej! Och så skriker hon och skrattar när den rör sig..

 


Något otäckt som hände var att lilla valpen skulle äta en brun groda och började fradga...tänkte att grodor kan väl inte vara giftiga...säkert ingen fara men syrran ringde något journr och...jo de kan vara gifitga för små valpar...skulle övervaka honom så han inte började kräka och blev slö...han blev slö så syrran åkte in med honom...men allt var bra så förhoppningsvis låter han grodorna vara i framtiden! Men otäckt var det!


När vi kom hem på kvällen så skulle vi lägga Hanna, hon var övertrött så det tog över 1 timme att lägga henne tillslut la jag henne i vagnen och vips så sov hon...både jag och Roger var helt slut! Hon vägrar att sova även om hon är trött, bara ligger och ålar sig och pillar...trött blir man!!


Idag ska jag och pappa in till K-krona och köpa bilbarnstol+ massor av andra saker, min lillebror fyller 25 på fredag och önskar sig saker till huset...har varit svårt att veta vad man ska köpa för det får ju inte vara vilket märke som helst och man får inte köpa det var som helst...=)

jaja får se om det blir godkänt på lördag...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards