Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Ina - 12 juni 2008 20:21


Idag har Roger nattat Hanna!!! Gissa m jag är lycklig...eftersom jag börjar jobba i höst måste Hanna acceptera att Roger nattar henne...Innan har hon gallskrikigt vilket har lett till att jag har tagit över pga att jag inte klarar av att höra henne skrika...Rätt eller fel går ju att diskutera....när jag har tagit över somar hon nästan direkt....Men nu har Roger klarat det!!! Hoppas det inte var en engångsgrej bara...

Men det kändes skönt för mig och säkert för honom oxå!


Nu sitter vi och smaskar på kvällsfika!!

Av Ina - 12 juni 2008 19:56


Idag har Lollo varit här...nu är det inte länge tills vi får träffa bebisen!!! Det ska bli spännande! Roligt att gå och handla bebiskläder igen...


Hanna har 68 nu men snart får jag börja med 74...Var och vägde henne idag

hon väger 7910 g...trodde hon gått upp kanske 500-600....tji fick jag...

Hon fick vaccination oxå, det gick bra!

Av Ina - 12 juni 2008 19:53


Imorgon vid 11 ska vi i mammagruppen fika på Doppet...det är ganska lyxigt att ha ett fik här ute som gör så goa kakor och pizzor!

Det ska bli trevligt!

Av Ina - 12 juni 2008 19:50


Igår åkte vi och skulle handla, körde förbi Citygross (de öppnade igår)

Det var kö utanför...fattar mig inte på folk som köar till en mataffär...så mycket billigt var det inte...det såg ut som Gekås (Ullared) =)

Vi åkte till Maxi istället, där var inte så mycket folk, alla var på Citygross....

Hanna satt i en babystol på kundvagnen...det gick jättebra!

Fick med oss mycket gott hem...så nu är det grillning som gäller!!!


Ovido - Quiz & Flashcards