Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Ina - 10 juni 2008 21:02


Har vi varit hos mamma. åkte direkt från stefan och susanne...vi skulle följa med barnen på skolavslutningen så det var ingen mening att åka hem, vi har haft det så mysigt.

Det var ju ganska varmt sön-mån så vi la ute i skuggan och lekte. Hanna fick ligga naken, det gillade hon! Kände gräs under fötterna för första gången, såg lite förvånad ut mentyckte det var ok. Själv tyckte jag det stack när jag var bebis så jag höll mig på filten...

Mamma och Hanna badade badkar, tyckte det var bättre att sitta upp. Hon gillar inte att ligga ner i badbaljan...

Farmor kom även och hälsade på.

Hann även köra och hälsa på kusin Viggo med familj

Tisdagen var vi i kyrkan och lyssnade på barnen när de sjöng, det är så mysigt med avslutningar! Nu är det sommar! =)

Efter kyrkan åkte vi till glassbåten, Hanna var skitsur så vi åkte hem ganska snabbt...mamma körde oss till Galtsjön där Roger hämtade, vi passade på att äta middag där...god mat!


Ja och nu sitter man då här...är SKIT trött så jag ska nog gå och sova nu...

Borta bra men hemma bäst!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards