Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Ina - 1 februari 2009 20:46


min man kom hem i fredags med en fotölj med inbyggd fotpall till mig...så däri ligger jag hela kvällarna framför tvn...

Gullig man jag har!


Måste dock skriva att det är ganska irriterande när han sitter och spelar på kvällarna, smattrandet från musen är jädrigt irriterande när man ska se på tv och det är VARJE  kväll oxå!!! Ibland blir man galen!!!

Av Ina - 1 februari 2009 19:01


Har jobbat idag, hostade och snorade men det gick ändå bra. Vi hade mycket patienter med sskn jag jobbade med var toppenbra så det flöt bra förutom att jag höll på att glömma ge 2 patienter mat, var så trött i huvudet att jag "glömde" dem...man har ju inte varit precis pigg så...


Idag har Linda, Daniel och Julia varit här. Hanna gnällde mest hela tiden så upptäckte jag att hon hade feber igen...


Februari månad är oxå massor av kalas, pappa, ante, viggo...de 2 första har vi redan köpt till och viggo vet jag ungefär vad jag ska köpa till...

Ovido - Quiz & Flashcards