Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Ina - 25 februari 2009 15:57


de ringde från barnkliniken, på henne lät det som att det var väldigt vanligt och inget att oroa sig för...

Hanna kunde gå till dagis på fredag...inga problem...hmmm vet inte om jag vill lämna henne när hon är så rosslig...

Hon har iallfall ingen feber idag! Men är inte som hon brukar...

Av Ina - 25 februari 2009 10:35


Man blir så trött av att gå hemma! Sen när Hanna inte är bra vill hon bäras och ha uppmärksamhet hela tiden! Man blir psykiskt trött i huvudet sen oroar man sig såklart för henne när hon är sjuk!

Hade planerat att åka in till K-krona med Lollo & Vidar imorgon men det blir nog inget med det...var jättelängesen jag kollade affärer...kanske kan ta en lunch "på ön". De har ju tom börjat med cappucino och sånt gott! =))


Måste ringa Emma och boka in vår tjejlördag! middag sen utgång, ser verkligen fram emot att göra något kul! 

Till alla er som vill hänga på: jag skriver ut datum när jag vet! Hoppas att så många som möjligt kan hänga på!

Av Ina - 25 februari 2009 10:09


då har vi varit hos doktorn tog max 10 min...han tittade henne i öronen men de såg fina ut...tur det!

Sen lyssnade han på hennes lungor, lätt pipigt. Han tror att det är förkylningsastma...vi har ju astma i släkten...

Så han ska skicka en remiss till barnkliniken. Men hon slapp iallfall mediciner...

Känns lite konstigt det är många frågor som snurrar i huvudet...jag har ringt barnkliniken för lite rådgivning, de ska ringa tillbaka kl13....hoppas hon slipper att få astma hela sitt liv!

Stackars min lilla tjej!

Ovido - Quiz & Flashcards