Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ina - 12 februari 2009 14:56


Hanna kom idag "mmm" sa hon...vad har hon nu stoppat i munnen, öppnade munnen och tog ut: kattmat! Va äckligt!!!! men Hanna tyckte det var mumsigt! =)

Dessa barn! De är för roliga men man kommer nog bli gråhårig i förtid...

Av Ina - 12 februari 2009 14:18


Det snöade när vi gick upp vid 05.30 och har nästan hållig på hela dagen...Skulle ha kört till mamma idag men får göra det en annan dag tyckte det var för mycket snö på vägen, är lite feg av mig när det är snö och halt...

Men vi har donat här hemma, Hanna rev ner en lampa i sovrummet så den gick i tusen bitar...herregud va mycket det blev...har dammsugat 3 gånger...

sen tog jag resten av huset oxå...det behövdes, hanna hjälpte till så gott hon kunde...försökte dra ut sladden några gånger och hämtade sopborsten...=)

Ibland känner man sig som en riktigt dålig mamma när man önskar att barnet ska sova...var SÅ trött idag! Frågade henne många gånger om hon ville sova med kissen...tillslut somnade hon och jag med!

Vi var ute en runda med vagnen och pulkan oxå efter lunch så mysigt!

Nu sover hon...så jag passar på att sitta här....

Ikväll ska en del  på mitt jobb till Olearys och äta sen till Fox och karaeoke...hade varit så roligt men vet inte hur mycket snö det kommer till...får se om jag kör in... hade varit skitkul!!! Annars får man ta det nästa gång!


Har ordnat och donat med 2 dagar som jag ville byta pass på, 9an ska ha fest den 19 mars och det vill jag ju inte missa...de ska avtacka mig då också...kommer säkert fälla en tår...är så blödig!

Ska vara i Sölvesborg så det är ju en bit att köra men det får jag unna mig...inte ofta man är iväg!

Ovido - Quiz & Flashcards