Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ina - 3 februari 2009 19:06


Hanna har inte haft någon feber idag men hon sover dåligt om dagarna så hon ha varit ganska gnällig idag...jag har varit rastlös idag, knappt varit ute någoting...pappa var här idag och lekte lite med Hanna...

Synd att man ska jobba i helgen, hade velat göra något. Vi ska iof köra och fira Ante på lördagen...tycker det är lite jobbigt att köra iväg efter man har jobbat, helgerna är oftast jobbiga! 

Hanna har haft diarre på morgonen bytt ca 5-7 blöjor på en timme så jag gav henne majsvälling ikväll för att se om det kanske är fullkornsvällingen hon får såna diareer av...man får testa och dona...

Imorgon ska jag iallfall jobba! Är fortfarande täppt i näsan snart får jag inte ta mer nässpray...det är skitjobbigt detta, vill vara frisk nu så jag kan köra till Sofia och kela med bebisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards