Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ina - 9 februari 2009 22:04


Hanna var på dagis idag, hon har ju inte varit där på ganska länge så vi var lite nervösa att hon skulle vara ledsen när Roger lämnade henne men icke. Hon bara vinkade hejdå och tultade iväg....=)

När jag kom och hämtade henne var hon också glad....Fick sova en liten stund innan kvällsmaten så ikväll har hon varit glad. Har även duschat ihop med mamma, mycket roligt! =)

Så söt vår lilla tjej!

Av Ina - 9 februari 2009 21:57


Då var även denna dag slut. Har varit på jobbet, har varit ganska ok om man inte haft en stimmig kollega som tjattrat en i örat hela dagen om diverse pettiteser (hur det nu stavas) jag bara orkar inte bry mig om hur vagnarna är dukade eller hur diskbackarna står...varför bry sig om sånt!?! undrar hur hon är med sina barn och anhöriga??

Suck!

Har haft medarbetarsamtal...gick väl ganska bra, kände att jag var ganska negativ men det är mycket tjaffs...Vissa tar bara mat till "sina" patienter och hjälper varken till med disk eller annat och absolut inte svara på ringning....vi hade en period på mitt förra jöbb oxå med detta om mina och dina patienter men jag anser att man måste hjälpas åt! samarbete är väldigt viktigt!!! Och jag tycker själv att jag hjälper till i den mån jag kan!!!

Usch vilket negativt inlägg detta blev men man blir sååå trött på tjaffs!!!


Nu ikväll har Mattias och Barbara varit här! Väldigt trevligt! Har inte träffat dem på länge eftersom vi varit sjuka och sen dom...ibland är det inte lätt att få ihop det även om man bor nära...=)

Ovido - Quiz & Flashcards