Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Ina - 13 augusti 2009 21:15


Ni som känner mig vet att jag är lite förtjust i Esprit kläder, köpte ju en hel resväska när vi var i Kina (även om många är för små nu)

När vi var i GBG köpte jag en del på rean. var så glad. hade en tröja på mig idag, upptäckte att det blivit hål i den och jag har bara tvättat den!!! Samma ställe som den förra oxå!!! antingen är det väldigt dålig kvalitet eller så är det något fel på vår tvättmaskin. Alla mina nya tröjor jag köpt har det blivit hål i neranför navel typ...

det är så fruktansvärt irriterande!!! Man lägger ändå en del pengar på kläderna då ska de hålla!!

GAH!!!

Av Ina - 13 augusti 2009 20:17


Igår eftermiddag var vi hos min kusin Marcus och hälsade på bebisen. Hanna tyckte det var spännande men sprang mest omkring...

Sara och jag pratade bebisar och förlossning...tiden gick fort! Vi fick köra hem eftersom vi var hungriga.

Han var så söt lille Helmer. höll honom en stund då somnade han...men jag var inte alls sugen på att skaffa fler barn...tror man får nån slags känsla när det är dax...


Av Ina - 13 augusti 2009 20:15


Vissa dagar får man massor gjort andra inte. Idag har vi hunnit massor, pappa kom vid 10 tiden.

Jag har handlat, gjort rent ugnen, grävt runt plommongträdet och rhodondendron busken och lagt på jord+gödning. Roger och pappa har oljat taket, roger har klippt gräset och vi har grävt där jag ska plantera.

Så idag har vi varit duktiga! hanna har hjälp till att hämta jord och vattna...=)

Ovido - Quiz & Flashcards